Прийом замовлень цілодобово. Обробка замовлень 9:00 - 21:00.

Гарантія та сервісне обслуговування

Гідрум гарантує якість та обслуговування!

Ми дуже серйозно ставимося до зобов'язань перед Клієнтами. На цій сторінці ми розповімо вам про гарантійне обслуговування Гідрум під час продажу товарів через інтернет.

Які товари підпадають під нашу гарантію?

Hydroom гарантує якість товарів, що продаються у нашому магазині. Ми перевіряємо кожен товар на заводські дефекти та гарантуємо їхню відсутність. Термін гарантії залежить від виробника, але ми завжди вказуємо його в описі кожного товару на нашому сайті. Гарантійний талон виробника або Гідрум - це Ваше підтвердження гарантійних зобов'язань.

Наша команда рекомендує перевіряти комплектність та відсутність дефектів товару при його отриманні. Порівняйте його з описом виробу або посібником з експлуатації, щоб переконатися, що все гаразд.

Змінити або повернути товар можна!

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки відповідно до "Закону про захист прав споживача".

Але переконайтеся, що:

  • Ви не використовували товар і не пошкодили його, не залишили на ньому подряпин, сколів, потертостей або змін у програмному забезпеченні;
  • товар повністю укомплектований, а упаковка не пошкоджена;
  • Ви зберегли всі ярлики та заводське маркування.

Обмін або повернення товару можливе лише за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені, якщо товар не працює.

Гідрум гарантує Ваше задоволення нашими товарними позиціями. Ми завжди готові допомогти Вам з будь-якими питаннями чи проблемами.

Де звернутися, якщо мій товар зламався?

Як же бісить, коли куплений товар ламається, а ти не знаєш, куди звернутися! Хочеться знайти відповідальних за це та покарати! Але не треба впадати у відчай, є рішення!

Все, що потрібно зробити, це знайти найближчий сервісний центр, який є офіційним представником виробника. Тільки там є професіонали, які знають усі нюанси техніки та зможуть усунути несправність.

До речі, магазин Гідрум не має фахівців, які можуть оцінити стан товару та усунути його недоліки. Тож не витрачайте час на дзвінки та запитання до магазину, краще відразу звертайтеся до авторизованого Сервісного Центру виробника.

Що робити, якщо Сервісний Центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період?

Абсолютно зрозуміло, як дратує, коли ти відвозиш товар на гарантійний ремонт, а його не можуть відремонтувати! Від цього хочеться кричати та кидати все!

Але не варто здаватися! Якщо товар вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому Сервісному Центрі, то він має бути замінений на аналогічний або Вам має бути компенсовано його вартість.

Але щоб отримати повне повернення, необхідно надати товар у повній комплектації, гарантійний талон, документ, що підтверджує оплату, а також висновок Сервісного Центру з позначкою про те, що товар має значний недолік. Тільки так магазин Гідрум зможе компенсувати свої витрати та повернути Вам гроші.

Чому гарантія може бути відмовлена?

1. Ой ой ой! Якщо Ви порушили хоч одну умову гарантії, сервісний центр не зможе допомогти Вам!

  • А Ви знали, що якщо Ви порушили збереження гарантійних пломб, то ніхто не зможе допомогти Вам у разі поломки товару?
  • І ще, якщо на Вашому товарі є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб, то гарантія не поширюється на Ваш товар!
  • Але це ще не все! Якщо Ви не дотримувалися правил використання, які вказані в експлуатаційних документах, Вам не пощастило! Гарантія не дійсна у цьому випадку!
  • І найголовніше, якщо було здійснено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару, то гарантія не поширюється на Ваш товар!
  • А якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений, це також є порушенням умов гарантії!

Так що не порушуйте правила та дотримуйтесь інструкцій, щоб уникнути проблем із гарантією!

Несправності, які не покриваються гарантією

Увага! Наступна інформація має бути засвоєна всіма Клієнтами перед покупкою!

Шановні клієнти, зверніть увагу, що гарантійні зобов'язання не поширюються на низку несправностей, спричинених провиною Клієнта:

  • Природне зношування та вичерпання ресурсу не належать до гарантійних випадків!
  • Уважно ставтеся до експлуатації виробу, оскільки випадкові пошкодження, спричинені недбалістю або використанням не за призначенням, не підпадають під гарантію.
  • Ушкодження, спричинені стихійними лихами, неправильним підключенням до електромережі або дефектами системи, також не підлягають гарантійному ремонту.
  • Будьте уважними та обережними при підключенні товару до інших виробів - будь-які пошкодження, спричинені подібним з'єднанням, не покриваються гарантією!
  • Зверніть увагу також, що будь-які зміни програмного забезпечення, яке не входить до комплекту виробу, не підпадають під гарантійні зобов'язання.

Якщо Ви все ще не впевнені у своїх діях або у Вас залишилися питання, не соромтеся дзвонити нам за телефонами, вказаними в контактах.

З повагою, Адміністрація hydroom.com.ua